Nog twee weken... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Peter Wiggers - WaarBenJij.nu Nog twee weken... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Peter Wiggers - WaarBenJij.nu

Nog twee weken...

Blijf op de hoogte en volg Peter

26 September 2014 | Nederland, Amsterdam

Vandaag over twee weken gaat het dan gebeuren: een maand naar Ecuador om daar met 15 collega's van over de hele wereld samen te werken aan een paar goede doelen. Dit alles in het kader van het Corporate Service Corps van IBM, een initiatief waarmee mijn werkgever invulling geeft aan haar maatschappelijk verantwoordelijkheid wereldwijd.
Al twee maanden hebben we een wekelijkse call, waarin allerlei zaken worden besproken, zowel praktische, logistieke als inhoudelijke zaken: wat kan je verwachten, hoe om te gaan culturele verschillen, etc.
We moeten ons goed inlezen en krijgen vele tips. Eén daarvan is de tip om een blog te openen om ervaringen te delen, wat ik dus hierbij doe. Ik ben vast van plan om regelmatig van me te laten horen via dit medium!

  • 28 September 2014 - 11:21

    Ingrid:

    Als jij gaat schrijven ga ik het lezen! Kijk er naar uit, groeten van Ingrid

  • 02 Oktober 2014 - 09:24

    Leny Wiggers-baard:

    met grotebelangstelling en zeker met veel plezier gaan we jouw ervaringen vanuit de verte meebeleven!

  • 08 Oktober 2014 - 14:27

    Maaike:

    IBM is goed bezig...goede onderneming..ik ga het volgen, succes!
    Maaike

  • 09 Oktober 2014 - 16:15

    Philip:

    Ha Peter,

    Vanuit het KLM OCC ( Operation Control Centre) wens ik je een goede reis morgen met KL755.
    De vlucht is lang dus geniet van de inflight service aan boord en relax !
    Veel succes in Ecuador en groeten ook aan je harem op het thuisfront.
    Ik houd je blog in de gaten.

    Groeten, Philip

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peter

Nogal eens op pad voor mijn werk maar ook privé.

Actief sinds 17 Aug. 2014
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 19679

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2014 - 10 November 2014

CSC Ecuador 1

Landen bezocht: